Fogamzásgátlás (szeretetlang.blog)

" Más szóval a fogamzásgátlás Isten valóságképének elutasítása." Milyen aljas módon kötünk össze dolgokat istennel. "Isten valóságképe" ezt a fogalmat még nem olvastam,de tetszik. Kérdés,az,hogy mi alapján mondjuk ,hogy mi "Isten valóságképe"? Arról nem is beszélve,hogy mi emberek a fogamzásgátlással oldunk meg bizonyos dolgokat,isten azonban nagyvonalúan kiirtott szinte mindenkit a vízözönkor.

"Isten által rendelt kapcsolat elszakításával a nők és a férfiak.." Szerintem nem sérül a férfi nő kapcsolata a fogamzásgátlástól. Arról ismét megemlékeznék,hogy az "Isten által rendelt kapcsolat" -ot isten,minden lelkiismeret nélkül felborítja,a gyilkosságaival. Azt kell mondanom,hogy sem Istennel sem nélküle képtelenek vagyunk a normális emberi kapcsolatokra. Persze kivételek vannak,a mennyisége pedig attól függ,mit nevezünk normális kapcsolatnak.

"Istennek a házasságra vonatkozó, szerető elgondolásával." Miközben nyálasan idealizáljátok istent,valahogy a feledés homályába vész az,amit isten az emberekkel művelt. A ti idealizált istenetek egy bosszú álló,gyilkos. Nem én állítom,olvasd el az Ószövetséget. Én soha nem gondolnám,hogy Isten ártana az embernek,sem bosszúból sem tanítás céljából.

Milyen nevetséges istenre hivatkoznotok az élet teremtésében és megtartásában,miközben simán elmentek amellett a tény mellett,hogy a legnagyobb gyilkos a földön az istenetek volt. Víz özön,pár város elpusztítása,egyiptomi elsőszülöttek,stb. Nem én találom ki,hogy gyilkos,mégis most rám haragszol,kérdezd meg magadtól az okát.