Merjünk beszélni a túlvilágról! 5 (tudatostudat.blog)

Bizony az előfordul velem,hogy elfelejtem,hogy mit írtál,azaz,hogy megköszönted korábban. Látod,ez tipikus példája annak,amit írtam,hogy a gondolatom megfogalmazva is,és általad megértve is csökken.Jelen esetben megegyezett a véleményünk,azaz te megköszönted már,amit én később tanácsoltam.
Bocsi,de nincs kedvem személyesen találkozni senkivel.
Akkor nem aprózom el most,csak ez az egy idézet."Érdekes, hogy én oly sok mindent olyan homályosan látok, míg te szinte mindent tisztán." Először is,a különböző vallásokat,meggyőződéseket csak úgy lehet megismerni,hogy párhuzamosan megismered,felfedezed az emberi logikát. Minél kevésbé érted magad,annál fanatikusabb tudsz lenni,mert annál jobban irányít az ösztön éned vagy tudat alattid. E világban elképesztő mennyi bolond mászkál szabadon. Ha nem vagy tisztában azzal,hogy sohasem tapasztaltad a szabad akaratot,azt hiszed az az,amit tapasztaltál róla. Ha nem tapasztaltál feltétel nélküli szeretetet,a magad szeretetét vetíted ki Istenre,akiről aztán elhiszed,hogy gyilkos. Ha nem jöttél még rá,hogy mi a véletlen és mi a szerencse,akkor amit nem értesz,ezekre fogod.Ha nem érted miért gonosz az ember és miért találta ki a sátánt,akkor elhiszed,hogy meg tud kísérteni a sátán. És végül ha nem vagy tisztában az elméleteid erkölcsi vonzatával,nyereségeivel,okaival és céljaival,akkor bármit elhiszel,ami lefedi a sérüléseidet. Persze azt is látni kell,hogy a lelki sérülések hogyan keletkeznek és hogyan próbálunk élni velük és megoldani azokat. Tehát ha nem érted ezeket és nem veszed észre magad,akkor piszok könnyen átvágnak és átvágod magad a palánkon. Valószínű ez most olyan neked,mintha Petőfinek magyaráznám,hogy a telefon hogyan működik. Az alapfogalmak hiányoznak,na ná,hogy értelmetlen amit olvasol tőlem.
De....kérdeznék valamit: ha én egy speciális házasságkötéssel megházasodom,magamhoz tudom láncolni a felségem hét életen át??